Θ Ε Μ Α Τ Ι Κ Ο Σ Α Ξ Ο Ν Α Σ: ΕΥ ΖΗΝ
|
Υ Π Ο Θ Ε Μ Α Τ Α
|
Α΄ Τάξη
|
Β΄ Τάξη
|
Γ΄ Τάξη
|
Δ΄ Τάξη
|
Ε΄ Τάξη
|
ΣΤ΄ Τάξη
|
ΥΓΕΙΑ: ΔΙΑΤΡΟΦΗ AYTOΜΕΡΙΜΝΑ-ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Α. Δε μαλώνω, δε μαλώνω, αγκαλιά μεγάλη απλώνω
|
ΨΥΧΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑ-ΠΡΟΛΗΨΗ
Α. Ταξίδι στα συναισθήματα
|
ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΙΣΗ
Β. Γνωρίζω το σώμα μου
|
ΔΙΑΤΡΟΦΗ-ΑΥΤΟΜΕΡΙΜΝΑ-ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Α. Υγιεινή Διατροφή – Υγιεινός τρόπος ζωής
|
ΨΥΧΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑ-ΠΡΟΛΗΨΗ
Α. Μαθαίνοντας τη θετική πλευρά της ζωής
|
ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ-ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ
Δ. ΣΤ1. Γνωρίζω το σώμα μου
Δ. ΣΤ2. Ευαισθητοποίηση/Πρόληψη Ψ.Δ και ενδυνάμωση της ψυχικής ανθεκτικότητας στις σχολικές κοινότητες.
|
Θ Ε Μ Α Τ Ι Κ Ο Σ Α Ξ Ο Ν Α Σ: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
|
Υ Π Ο Θ Ε Μ Α Τ Α
|
Α΄ Τάξη
|
Β΄ Τάξη
|
Γ΄ Τάξη
|
Δ΄ Τάξη
|
Ε΄ Τάξη
|
ΣΤ΄ Τάξη
|
ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ.ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ
Γ. Ανακύκλωση. (Σκέφτομαι πριν το πετάξω)
|
ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ
Γ. Σεισμός. Και¨
τώρα τι κάνω?
|
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ
Δ. Μνημεία και αγαθά παγκόσμιας και τοπικής πολιτιστικής κληρονομιάς
|
ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ-ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ
Β. Αλλάξτε συμπεριφορά
Ανακυκλώστε SOS!! τε
|
ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ
Γ. Μαθαίνουμε για τις πλημμύρες
|
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ
Α. ΣΤ1. Σημαίες της Ελληνικής Επανάστασης του 1821
ΣΤ2
Γ. Οι μαθητές γνωρίζουν τη συνθήκη της Λωζάνης
|
Θ Ε Μ Α Τ Ι Κ Ο Σ Α Ξ Ο Ν Α Σ: ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ
|
Υ Π Ο Θ Ε Μ Α Τ Α
|
Α΄ Τάξη
|
Β΄ Τάξη
|
Γ΄ Τάξη
|
Δ΄ Τάξη
|
Ε΄ Τάξη
|
ΣΤ΄ Τάξη
|
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Β. Τα δικαιώματα των παιδιών
|
ΨΥΧΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΛΗΨΗ
ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ
Β. Εγώ κι εσύ μαζί.
|
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ
ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ
ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ ΑΛΛΗΛΟΣΕΒΑΣΜΟΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
Α. Αναπηρία-ίση μεταχείριση
|
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ
ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ
ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Γ. Αλληλοσεβασμός και διαφορετικότητα
|
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ
ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ
Β. Εγώ και η κοινωνία
|
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ
ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ
ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ ΑΛΛΗΛΟΣΕΒΑΣΜΟΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
Β. ΣΤ1. Διαφορετικότητα
Α. ΣΤ2 Aνθρώπινα δικαιώματα και αποδοχή της διαφορετικότητα
|
Θ Ε Μ Α Τ Ι Κ Ο Σ Α Ξ Ο Ν Α Σ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ
|
Υ Π Ο Θ Ε Μ Α Τ Α
|
Α΄ Τάξη
|
Β΄ Τάξη
|
Γ΄ Τάξη
|
Δ΄ Τάξη
|
Ε΄ Τάξη
|
ΣΤ΄ Τάξη
|
ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ-STE(Α)M-Εκπαιδευτική Ρομποτική
Δ. Τα ρομπότ στην υπηρεσία της ανακύκλωσης.
|
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ
Δ. Γνωριμία με τα επαγγέλματα
|
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΓΩΓΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ
Γ. Γνωριμία με τα επαγγέλματα
|
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ
STEM-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ
ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ
Δ. Heroes of the world
|
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ
STEM-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ
ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ
Οικονομικός
Δ. Γραμματισμός
Καταναλώνω
|
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ –ΑΓΩΓΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ.
Γ. ΣΤ1Γνωριμία με τα επαγγέλματα
STOP MOTION
Β. ΣΤ2 Γνωριμία με επαγγέλματα. Σεραικά προιόντα. Μπουγάτσα. Ακανές-Βουβάλι
|